امروزه اکثر کارها و وظایف در کسب وکارها به عارض گروهی انجام می شود. فقره گروهی می تواند منجر به بروز ایده های نوآورانه و تکثیر کارایی شود. درمقابل، همین فعالیت برخی اوقات استرس کارگر کارمندان را افزودن می دهد. کار گروهی باعث اضافه درگیری کارمندان غصه می شود. به علاوه آن ها به مرور زمان وابستگی اضافی برای اجرا وظایف به یکدیگر نمودار می کنند. از چالش های دیگر اندوه می نبوغ بوسیله عدم دریافت عرض و نمره فداکار از اعضای گروه پس از انجام وظایف اشاره کرد. درنهایت برای بهره برداری هرچه بیشتر از فعالیت گروهی کارمندان، مدیر باید غرض های راهبردی متعددی اعمال درنگ.

محققان دانشکده ی تصرف وکار هاروارد (HBR) برای بررسی تأثیر کار گروهی روی بازدهی آویشن ها تحقیقی را ادا داده اند. یکی از مطالعات اصلی، به تأثیر امر گروهی کنار روحیه و حتی اشتی کارمندان پرداخت. نتایج اولیه نشان انصاف که بسیاری از استرس های کارمندان، به فکر فشارهای اعمال شده از لفظ مدیران خلق می شود. برخی از فشارهای مدیران برای افزایش بهره وری و کارایی کارمندان مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش است. البته فشار بسیار از حد می تواند مشکلات بزرگی همچون کاهش کارایی، بهره وری و افزایش خروج کارمندان را بوسیله دنبال داشته باشد.مقاله های مرتبط:گوناگون سبک های مختلف طرز کار و نحوه ی یکروز گیری از آن هاچرا مدیران از ایده های کارمندان استقبال نمی کنند

نویسنده ی مقاله ی حاضر برای بررسی تأثیر کار گروهی، با ۶۶۴ مدیر بریتانیایی مصاحبه کرد. شرکت های عرشه مدیریت آن ها فضا های کاری متفاوت داشتند، اما همگی ی کارمندان در دسته های محسوس مبتلا بوسیله فعالیت بودند. مدیران در این مصاحبه پرگیر نحوه ی انجام فعالیت تو محیط مفید خود مصاحبت کردند. آن ها مواردی همچون قیمت وابستگی اعضای تیم به یکدیگر و چگونگی تصمیم گیری های گروهی را شرح دادند. موضوع دیگر مصاحبه، تأثیر هوا کار به خشکی امدن جنبه های کلیدی کارایی تو تیم بود. درون این بخش تأثیر محیط و ت های مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش کنار مواردی همچون کارایی نیروی انسانی، نصیب وری مالی و کیفیت محصول یا سرویس در مقایسه با محیط های موثر دیگر بررسی شد.

درون وهله ی بعد، مصاحبه ای با گروه های کارمندی پنج تا ۲۰ نفره داخل هر انبازی ارتکاب شد. درنهایت مصاحبه با ۴،۳۱۱ کارمند، نتایج برازنده توجهی بخاطر تحقیق دوروبر محیط فرمان و امر گروهی داشت. موضوع مصاحبه با کارمندان پرگیر مواردی همچون سطح تعهد آن ها به سازمان، حجم تنگ کردن تجربه شده در هوا کاری و عاطفه فشار و تپش در فضا کار حیات.



مطالعه و مقایسه ی مصاحبه ی مدیران با کارمندان مدال داد که کار گروهی تأثیر متفاوتی بر کارایی سازمان و اشتی کارمندان دارد. از یک سو وابستگی مثبتی بین فرمان گروهی و کارایی سازمان دیده شد که تاحدودی به خاطر حس تعهد کارمندان به سازمان به دست آمد. تو هوا های مفید که کارمندان بخاطر میوه یا سرویس خاص، تعهد مشترک داشتند، مدیران تکثیر سطح کارایی و کیفیت کمحصولات و خدمات را گزارش دادند. در فضا هایی که کارمندان برای انجام وظایف به یکدیگر وابسته بودند، گشایش کارایی مالی سازمان گزارش شد. درون همان محیط ها، کارمندان عاطفه افزودن قول به سازمان داشتند.

نکته ی قابل توجه دیگر درون تأثیر کار گروهی پهلو فعالیت کارمندان، افزایش سطح انتظار از آن ها وجود. درنتیجه این کارمندان حس اضطراب بیشتری را تو فضای موثر گزارش کردند. هرچه وابستگی اعضای آویشن به یکدیگر بیشتر باشد، افراد عاطفه افت زمان بیشتری خواهند داشت. در پروژه های مشترک که افراد مسئولیت های برابر برای انجام وظایف دارند، باز هم فشار و اام به فقره بیشتر درون آن ها حس می شد.وابستگی بین مدیر و اعضای تیم، شکوه بالایی داخل اضافه مصونیت مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش دارد

همان طور که گفته شد، افزودن مقاطعه به دایره یکی از نتایج امر گروهی محسوب می شود. دراین میان مطالعات نشان قسط که تکثیر مقاطعه بی آرامی روی تجربه ی التهاب کسب وکار تأثیر می گذارد. وقتی کارمندان از امر کردن بخاطر راه اندازی احساس غرور داشته و ارج های مشترکی با آن داشته باشند، استرس کمتری از کارهای گروهی تجربه می کنند. به هرحال نتایج آزمایش نشان می دهد که احتمالا افزایش تعهد، درگیری در فعالیت های دایره را افزایش می دهد و کارمندان هماهنگی بیشتری با نیازهای امر گروهی پیدا می کنند.

فضا های کاری که درون آن ها گروه کارمندان تأثیر بیشتری روی فاکتورهای کارایی دارند، الگوی مشترکی را علامت می دهند. از میان الگوهای مشترک می توان به اقدام مدیران و ارائه ی مهارت ها و منابع موردنیاز مناسب به کارمندان اشاره کرد. چنین مدیرانی زمان مناسب را در جوانمردی کارمندان فراغت می دهند تا مهارت های خود را در فرمان تیمی، ارتباط، رهبری و حل مسئله افزایش دهند. به علاوه شرایط مفید برای کارمندان این مدیران همچنین شرایط مناسبی دارد. حدود یک سوم از مدیران مورد مصاحبه در این گروه، تنوع در وظایف، کنترل قابل توجه روی سرعت کار و امکان ارائه ی دیدن برای تصمیم ها و وظایف را به عنوان شرایط مفید کارمندان مطرح کردند. کارمندان قسمت قسمت کردن سابق الذکر نیز احساس می کنند که اداره بزرگی بالایی به مصونیت آن ها می دهد و راهکارهایی بخاطر رویارویی بهتر با استرس ارائه می کند.



محیط های کاری که کارمندان در آن ها بهره وری و کارایی بالایی ندارند، نتایج متفاوتی نسبت بوسیله فضا های کار کننده موفق داشتند. درون این موارد، مدیران فرصت های مناسب برای بهبود تسلط ها را در اختیار کارمندان قرار نمی دادند. به علاوه آن ها فرصت تأثیرگذاری به خشکی امدن مسئولیت های کاری خویشتن را هم نداشتند. درنتیجه نیروی انسانی آن ها احساس عدم توجه به نیازهای خود و حاضر بودن تعادل داشت و به انجام وظایف و تعهدها پایبند نبود. کارمندان گزارش دادند که مدیران، آن ها را به بهبود تسلط وسوسه نمی کردند و در رخ گرفتن پیشنهاد هم اهمیتی به آن نمی دادند. به پیش روی خلاصه، مانع حقیقی افزایش کارایی دسته ها، در شکست ارتباطی بین مدیران و کارمندان دیده می شود. درنهایت همین رویکرد اشتباه ارتباطی، منجر به ایجاد تضاد بیش بین کارمندان و مدیران خواهد شد که در بدترین حالت به افزایش استرس نیروی انسانی می انجامد.

درحال حاضر و تا آینده ای نامشخص، فعالیت گروهی به عنوان مقدر شدن مهمی از دنیای تصرف وکار شناخته می شود. دراین میان مدیران و کارمندان باید حساسیت بالایی از روی تاریک اام بوسیله فقره کردن تو کنار یکدیگر داشته باشند. مدیران باید دریافتن بهتری از استرس ایجادشده به اندیشه فعالیت گروهی داشته باشند. آن ها باید در زمان اخبار وظایف، اولویت ها و حتی دلایل ترجیح دهی به کارهای انواع را برای کارمندان تطویل دهند. در فدایی موارد، کارمندان با موضوع هایی موجب تداخل و اختلاف روبه رو می شوند. مدیران باید در چنین شرایطی محدوده و مرزهای مهم کارگر همچون فردی های زمانی، فرصت تحویل پروژه ها یا هر شرایط خاص دیگر را شرح دهند. درنتیجه اعضای دسته دریافتن بهتری از نقش خویشتن و انتظاراتی دارند که از سوی گروه و مدیر مطرح می شود. داخل غیر این صورت، فشار موثر احتمالا به سطوح بسیار بالا و خطرناک می رسد که سلامت کارمندان را تو معرض خطر راحتی می دهد.

کارمندان با درک شرایط و اام های فعالیت گروهی، به بهبود کارایی آن دستیار می کنند

کارمندان هم برای بهبود فعالیت های گروهی وظایفی پهلو عهده دارند. آن ها باید تکیه گاه را داخل میان اعضای تیم ابداع کنند و بخاطر ارزش افزوده شده از هر کارمند برای پروژه، قدردان باشند. البته قطعا کار کردن گروهی هیچ گاه کاملا آسان نخواهد بود. گروه ها اغلب در معرض مغایرت نظر بین اعضا، مغایرت داخل نظرها و فشار کاری هستند که استرس را افزودن می دهد. دراین میان گروه های عالی از افرادی تشکیل می شوند که بیش از نگرانی از نقاط منفی فعالیت گروهی، به افزایش مقدار می اندیشند. در این طور شرایطی وقتی مباحثه های شدید در گروه ایجاد می شود، همه می دانند که تمامی اعضا مسئولیت مشترکی برای اجرا وظیفه دارند. درنتیجه هر یک از آن ها باید آزادی عمل لازم را برای انجام فرمان به قیافه سازنده داشته باشند.

مسئولیت پذیری گروهی و امکان انجام وظایف با وضعیت مناسب، درنهایت مزیت هایی را برای بی مو سازمان به همراه خواهد داشت؛ ارتباط انحصاری افراد بهتر می شود، اخلاق کاری افزایش می یابد و درنهایت استرس افراد همچنین کمتر خواهد شد. درنهایت وقتی فعالیت گروهی با بزرگداشت پیش نیازها برای افزودن درک خوب کارمندان انجام شود، می توان مزیت های بالایی از آن دریافت کرد و بوسیله پایداری بیشتر همکاری امیدوار بود.بیشتر بخوانید:چرا شبکه های اجتماعی باوجود استرس زا بودن، باز اندوه ما را به سمت خود می کشانند؟واقعیت مجازی امکان تمرین اخراج کارمندان را فراهم می کندهمه از دفاتر باز متنفرند، پس چرا هنوز حیات دارند؟چرا استرس و هیجان کوتاه مدت برای آدم موثر است؟استرس چگونه علت تبدیل مغز می شود؟

تراانسان هایی که در حال ارتقای بدن خود هستند

تیم داتیس پیروز مسابقات راگبی ۱۵ نفره بانوان ملک شد

توضیح حیاتی درباره تیتر یک خبر تلویزیون | من بی اتیکت نیستم ؛ شرمنده ام!

کارمندان ,های ,ها ,گروهی ,مدیران ,ی ,آن ها ,می شود ,می دهد ,انجام وظایف ,می کنند ,برای انجام وظایف ,برای بررسی تأثیر

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فروش شوفاژ دیواری رادیاتور اسپلیت در شیراز -فلاح زاده گمرک محصولات کشاورزی نرم افزار حسابداری و خدمات پس از فروش آموزش اکسل فرافایل، مرجع خرید و فروش فایل های دانشجویی طراحی وب سایت اسکلت فلزی دانستنی ها و قوانین ثبت شرکت و ثبت برند در ایران مجله اینترنتی بهترین سرگرمی (بست فان)